დაუჯერებელია, მაგრამ 180 წლიანი ისტორიის მატარებელმა ფრანგულმა ბრენდმა ჰერმესმა, რომლის სახელიც ასოცირდება სტატუსთან და სიძვირესთნ, გადაწყვიტა ახალგაზრდა აუდიტორიის ყურადღების მიპყრობა. ბრენდის ახალი პარფიუმერი კრისტინ ნაჟელი დააკვირდა, რომ ჰერმისის საკულტოდ ქცეულ ნივთებს მხოლოდ უფროსი, შემდგარი და შეძლებული ქალბატონები არ ატარებენ, არამედ საკმაოდ ახალგზარდებიც, ოღონდ განსხვავებულად, თავისებურად, რადგან არ არის ადვილი პირველად გადაკვეთო ბარიერი ასეთ ბრენდთან. გოგონები ჰერმესის ცნობილ აბრეშუმის შარფებს ხან წელზე იხვევენ, ხან თმაზე, ხან მაჯაზე და ხანაც ჩანთის სახელოზე. მათმა თანამედროვეობამ, თავისუფლებამ, გამბედაობამ, ელეგანტურობამ და თავნებობამ შთააგონა პარფიუმერი შეექმნა ახალგაზრდული, მგზნებარე და ერთგვარად თავხედური არომატი – „ისინი სრულიად არაპროგნოზირებადები არიან და თამამად ხვდებიან ნებისმიერ დინებას, თავისი წარმოუდენელი რიტმით“.
ძირითად ნოტებად კი ტუბეროზა, კოჭა და სანდალოსის ხე გამოიყენა. ამ სამი არომატის ტრანსფორმაცია არის პიკანტურად მწველი, საოცრად მიმზიდველი და გულახდილად ეროტიული. აღნიშნულ ტრიოს დაუმატა ჟასმინი და მანდარინი და ამ ინგრედიენტებით შექმნა ერთიანი პალიტრა.
Twilly d`Hermes-ის ეფექტი წინააღმდეგობას ქმნის მოლოდინსა და შედეგს შორის, რაც ერთგვარად დამაინტრიგებელია. კრისტინმა გოგონებისთვის შექმნა ნამდვილი Grande Femme Parfum და ტუბეროზას რეტრო-ყვავილოვანი არომატის გამოყენებით პირველმა დაამკვიდრა ახალი ტენდენცია და დააბრუნა ე.წ. „ტუბეროზას ეპოქა“ პარფიუმერიაში.
Twilly d`Hermes ხელს უწყობს ახალგაზრდა გოგონებისა და ჰერმესის საიდუმლო კავშირს. მომხიბლავი ფლაკონის სახურავზე ხელით შეკრული ორნამენტებიანი აბრეშუმის თასმა კი, ხაზს უსვამს აღნიშნული კავშირისათვის დამახასიათებელ ჰაეროვნებასა და კეკლუცობას. სუნამო მოთავსებულია 30, 50 და 85 მილიგრამიან შეფუთვაში და ხელმისაწვდომია პარფიუმერული ქსელის “ისი პარი” ნებისმიერ მაღაზიაში.